Alla inlägg den 21 december 2006

Av B P I - 21 december 2006 19:51

Alla vet vi att Posh klippte av sitt långa hår.
Nu visar det sig att anledningen var att hon ville ligga mer.
Extensions kan lossna i stundens hetta,
och dessutom ville Becks kunna dra händerna genom hennes hår utan att känna hårförlängningarna.


Hår, det på huvudet alltså, kan faktiskt vara till besvär när man idkar otukt.
Men som tur är finns det hårsnoddar och hårspännen.

Jens 21:
" Varje gång min tjej ger mig oralsex sätter hon upp håret.
Numera får jag stånd bara jag ser en hårsnodd".




Av B P I - 21 december 2006 18:51

Jag tar fram saxen och klipper en rektangulär bit av julklappspappret.
Biten är självklart för liten,
så jag klipper en som är tio gånger så stor,
för att vara på den säkra sidan.
I början går allt fint,
jag tejpar och har mig.


Sedan kommer jag till momentet när jag ska vika in och tejpa kortsidorna.
Inser då att det hade räckt med en bit som var två gånger så stor som den första biten jag klippte.
Greppar åter igen saxen och klipper av några kilometer papper.

Jag viker och viker och viker,
och efter en stund får jag andnöd,
när jag ser hur pappret bara blir skrynkligare och skrynkligare.
"Det är insidan som räknas", säger jag till mig själv,
och slänger till sist på några tejpbitar.
Ett snöre skulle säkert göra det mer attraktivt,
men det får bli ett senare projekt...


Presentation

Omröstning

Betalar du TV-licens?
 Ja självklart
 Nej för fan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards