Alla inlägg under mars 2007

Av B P I - 26 mars 2007 20:23

Sedan i fredags har jag varit utan internet hemma.
Det har kliat i fingrarna på mig.
Sur och rastlös så till den milda grad har jag varit.
Så idag blev abstinensen till slut för stark.


Jag ringde hit Roger.
Han klagade på min värdelösa dator.
Sedan tryckte han lite på tangentbordet.
Skrev in lite koder.
Yttrade fula ord som endast är lämpliga i sängkammaren.
Fler koder skrevs.
Helt plötsligt var vi ute på nätet.

Så trots att livet är piss för tillfället är jag på bra humör.
Dock beror det inte endast på min återkomst till the world wide web.
Den andra anledningen är att det är vår ute.
Som fan.

Av B P I - 25 mars 2007 18:33

Jag har en stor klump i magen,


och något trycker mot mina tårkanaler.

Världen är full av idioter,

och jag kan inte göra något åt saken.

Av B P I - 17 mars 2007 18:36

När jag var yngre betydde slicka röv att man smörade för någon.Idag har de två orden en helt annan innebörd.Och förut var slicka röv något som klingade negativt i mina öron.Idag smeker de två orden mina trumhinnor.

Av B P I - 15 mars 2007 20:00

Ikväll ska jag lägga mig tidigt. Tidigare än vad jag någonsin gjort förut. Har haft en riktigt dålig dag. Nattsvart. Vill bara att dagen ska ta slut. Dessutom börjar jag kl 6:30 imorgon. Madness.

Av B P I - 14 mars 2007 20:28

På jobbet idag kom en farfar för att hämta sitt barnbarn.- "Kom så går vi in på din avdelning och hämtar bilstolen".- "Men pappa glömde lämna den imorse".- "Jaha det var ju bra. Han är distriktsmästare i glömskhet din far".

Av B P I - 10 mars 2007 10:24

OMFG! Klarblå himmel och sol. Strålande sol.Ska springa (läs: gå) till pappa och sätta mig på balkongen och njuta. Lovely.

Av B P I - 9 mars 2007 19:57

Jag har blivit utmanad.REGLER:* Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.* Därpå väljer bloggaren nya bloggare och gör en lista av deras namn.* Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.Jag fryser ständigt om fötterna. Kan utan problem ha raggsockor på mig inomhus på sommaren.Jag har fobi för ost. Ligger det blöta ostskivor i diskhon spyr jag som en gris.Jag kan inte sova med smink. Om det mot förmodan händer har jag ångest i flera dagar efteråt.Jag har aldrig fejkat en orgasm. Varför låta någon tro att han är värsta hingsten när han i själva verket inte levererar liksom.Jag åker på ungdomsbiljett på bussen och pendeltåget. Är egentligen nästan 3 år för gammal för det, men det finns inte en chans att jag sponsrar lokaltrafiken mer än nödvändigt.Jag använder inte mitt riktiga namn på krogen. Det är lättare att dra till med Anna eller något annat vanligt namn när man dissar någon.Jag bryter härmed mot reglerna och struntar i att "ta" någon.

Presentation

Omröstning

Betalar du TV-licens?
 Ja självklart
 Nej för fan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards