Alla inlägg under april 2008

Av B P I - 28 april 2008 21:47

Oftast köper jag det som jag är sugen på just för stunden.

Men så idag fick jag för mig att jag skulle vara ekonomisk och storhandla.

Jag skrev en lång lista och begav mig till affären.


Det första som stod på listan var gurka.

Jag roffade åt mig en, scannade den och la den sedan i påsen.

Näst på tur: tomat. Samma procedur här.

När det sedan var dags för nästa vara insåg jag att jag inte längre hade något i handen. Den jävla lappen var spårlöst försvunnen.


Så sitter jag här med en gurka, tre tomater, en mjölk och sköljmedel.

Önska mig en smaklig måltid!


Av B P I - 18 april 2008 21:10

Idag köpte jag ett par nya trosor.

Svarta spets, precis som jag vill ha det.


Kommer hem, hoppar ur de gamla trosorna och tar på mig de nya fina.


Vad i hela friden...?!


Den där tygbiten som brukar täcka blygdläpparna,

den täcker snarare bakre regionen.


Och nej, jag har inte tagit på mig skiten åt fel håll.

Av B P I - 12 april 2008 10:43

I går natt drömde jag att jag var på jobbet. Jag var ute på gården och kastade russin omkring mig när jag råkade träffa en anka. Den blev ursinnig och började jaga mig, varpå jag sprang in och höll i dörren så den inte skulle attackera mig.

Sen kom två snygga brandmän och fångade in ankan och jag kunde äntligen pusta ut.


I natt drömde jag att en man och jag ville ha trekant. Vi gick till en soffa där det satt ett helt häng med Playboy-brudar. Det var fritt fram att välja och vraka och vi valde hon som var minst blond. Sen gick vi till ett rum och hon visade mig hur man förför en man.


Hur ska man tolka dessa drömmar?

Presentation

Omröstning

Betalar du TV-licens?
 Ja självklart
 Nej för fan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards