Alla inlägg under februari 2007

Av B P I - 28 februari 2007 20:06

Har ätit middag hos pappa,


Skitit hos grannen,

Och nu väntar jag på mina TV-program.

Av B P I - 28 februari 2007 19:52

- "You think he will punish her?"- "No, han kommer älska med henne".- "Va?"- "Han kommer älska med henne Olivier".- "Ah ok".- "Dom är normala människor förstår du. Vi är psykfall".- "Tack så mycket".

Av B P I - 27 februari 2007 20:27

Såg aldrig första säsongen av Grey´s Anatomy.Men nu visas dessbättre de avsnitten i repris.Jag får se min överläkare varje vardagseftermiddag.Thank God for kanal 5.

Av B P I - 26 februari 2007 17:54

Det har ibland hänt att jag fått jobba med personer som jag inte "klickat" med.Vilket inte alls är konstigt. Man kan inte ha personkemi med alla människor på jorden. Dock kan man ändå visa varandra respekt.Men kvinnan (läs: surfittan) jag jobbade med idag, hon var ond rätt igenom.Hade inte tvekat en sekund att skjuta om jag ägt en sådan här.Jag hade gjort världen en tjänst.

Av B P I - 25 februari 2007 13:34

Jag har kommit till insikt idag:


Inga fler bortamatcher. Hatar att på förmiddagen kliva på bussen med håret som står åt alla håll och kanter och med smink som sitter cirka fem centimeter längre ner än vad de gjorde kvällen innan. Folk glor och ser på en med förakt.

Ingen mer utgång så länge det finns snö på marken. Jag är Bambi på hal is i mina högklackade ankelboots. Och det finns inte en chans att jag går ut i vinterkängor.

Av B P I - 24 februari 2007 21:15

Damn.


Engångsrakhyvlar är djävulens påfund.

Blodet sprutar på ena benet.

Aj.

Av B P I - 24 februari 2007 11:48

Nu när det är kallt ute använder jag mössa.Vilket är välbehövligt.Problemet är bara att även fast håret är nytvättat,ser det bara någon timme senare ut som någon tömt en oljetank över mitt huvud.Har forskat lite och hittade en spray som tydligen tar bort det flottiga. Håret blir alltså fräscht utan att man behöver tvätta det hela tiden. Låter i mina öron för bra för att vara sant. Någon som testat denna produkt och vet ifall den levererar?

Av B P I - 23 februari 2007 16:45

Vad gör man om man absolut måste ha tunikan som är nytvättad och som inte under några omständigheter får torktumlas?Tar med den till jobbet och hänger den i torkskåpet. Man får inte vara dum.

Presentation

Omröstning

Betalar du TV-licens?
 Ja självklart
 Nej för fan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards