Alla inlägg under december 2006

Av B P I - 31 december 2006 16:21

Jag tänker inte summera året som gått.Inte heller tänker jag avge något nyårslöfte.Utan bara önska alla ett Gott Nytt År!

Av B P I - 31 december 2006 11:58

En person i min närhet har lite svårt att tackla de fina orden en kille överöser henne med. Hon tror att han snart kommer att säga de tre magiska orden, och hon är rädd över hur hon komma att reagera. Som inbiten singel förstår jag henne väl.En gång har en person som var mer än en kompis sagt orden till mig. Han var full och vi hade precis kissat tillsammans när han säger:- "Jag älskar dig".Eftersom jag inte litar ett skit på vad han säger i vanliga fall, gjorde jag inte det den här gången heller. Istället låtsades jag som om det regnade och han började snacka om annat.Men tänk om någon om många, många år får för sig att yttra de orden igen och verkligen mena det. Om man känner samma sak är det ju inga problem. Men om man inte är riktigt säker på vad man känner, då vill man ju inte göra en Christine:Han: - "I love you".Hon: - "I bet you do!"Snacka om dagens I-landsproblem, haha.

Av B P I - 30 december 2006 23:10

Oook grabben, jag vill också ha en J.Lo ass.

Av B P I - 29 december 2006 19:26

Idag visade Eurosport sammandrag från Champions Leage-finaler.
Jag vet inte hur många gånger jag sett finalen från 2005 mellan Milan-Liverpool.
Den matchen var magnifik, milt sagt.


Internationell fotboll är som förspel för mig:

De klockrena glidtacklingarna

De suveräna passningarna

De fenomenala dribblingarna

De vackra målen

Och icke att förglömma, de oerhört muskulösa låren

Av B P I - 27 december 2006 11:21

Är strumpbyxor en engångsgrej? Eller är det meningen att man ska kunna använda dem flera gånger? Eftersom jag skulle ha kjol hade jag införskaffat mig ett par svarta med diskret mönster. Det tog lite drygt 2 timmar, sen var dem historia.

Av B P I - 24 december 2006 20:27

Haha. Utanför Statoil står det en brun ful gran, och för 800 kr kan den bli din.

Av B P I - 24 december 2006 12:26

Julafton idag då. Jag hoppas alla som läser får en riktigt fin dag. Själv ska jag, syrran, pappa och morbror till mormor och morfar och bara ta det lugnt. Feliz Navidad

Av B P I - 23 december 2006 19:47

Grisen dissar Lena Ph. Jag gillar Lena. Och hennes pattar. Jag har alltid tyckt att schlager-festivalen är urtråkig. Men så för något år sedan gjorde hon entré med ett mickstativ, och dåsigheten byttes ut mot upphetsning.

Presentation

Omröstning

Betalar du TV-licens?
 Ja självklart
 Nej för fan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards