Alla inlägg under maj 2007

Av B P I - 31 maj 2007 20:46

Av B P I - 29 maj 2007 17:05

God morgon!


Äntligen orkade jag lyfta huvudet från kudden och masa mig upp.

Sakta men säkert blir jag bättre,

så lagom till imorgon bitti borde jag vara helt återställd.


Dock är det inte bara migrän som får min skalle att bulta.

Igår när jag stod och kikade ut genom fönstret på ytterdörren,

så nös jag plötsligt. PANG!

Huvudet for in i dörren och för några sekunder trodde jag att jag lämnat jordelivet.


Men jag lever och det är jag faktiskt glad över,

för ikväll är det Desperate Housewives.



Av B P I - 27 maj 2007 19:05

Kollar igenom Mina ord i mobilen.

Vissa ord återkommer flera gånger, fast i kombination med andra ord:

  • skithärlig
  • skitkul
  • skittrevlig
Och:
  • lösgodis
  • löskuk
  • lösmun


Många ord är alldagliga, och desto fler är barnförbjudna.

Det dyker upp ord som får mig att fundera över varför jag använt dom:

  • flatlöss
  • ekollon
  • högerfot
  • morrhåren


Och till sist, ordet som dyker upp flest gånger i olika skapnader:

  • äckel
  • äcklet
  • äcklig
  • äckligt
Av B P I - 27 maj 2007 10:20

Exakt hur många grodor måste man kyssa innan man finner prinsen?


Orka!


För övrigt saknar jag hans pung.



Av B P I - 25 maj 2007 18:28

Även om jag var långt ifrån glad idag,

så var jag inte på dåligt humör.

Inte alls. Men det är jag nu.

Det är helt otroligt vilka idioter jag har o göra med i samband med jobbet. Nonchalanta och respektlösa idioter. 


I fem veckor till måste jag stå ut.

Vad jag ska göra sen har jag dock ingen aning om. Någon som har ett jobberbjudande till mig kanske? 







Av B P I - 23 maj 2007 18:47

Crocs-skorna är buttugly. Men jag provade en kollegas sådana idag,

och jisses va sköna! Perfekta att ha när man snabbt ska iväg och

inte behöver se snygg ut. Så nu måste jag ha ett par.

Frågan är bara vilken färg?





Av B P I - 22 maj 2007 17:07

Var hos min älskade tandläkare idag.

Utgång med henne och jag skulle ha the time of my life.


I alla fall.


Hon sa att jag borstar som en kratta,

så hon bokade in en tid hos tandhygienisten.

Där ska mina tänder rengöras ordentligt,

och jag ska få en lektion i hur man borstar som folk.


Jag som älskar att spendera pengar på tandläkarbesök och dylikt,

firade genom att springa och köpa mig en muffin.

En stor muffin med glasyr och annat klet på.


Den ska jag stoppa i mig senare,

och jag tänker inte använda tandborsten efteråt.

Kvinnan som ska ta sig an mig imorgon ska allt få lite att jobba med.


Av B P I - 20 maj 2007 19:35

If I lay here

If I just lay here

Would you lie with me and just forget the world 


Snow Patrol - Chasing Cars 

Presentation

Omröstning

Betalar du TV-licens?
 Ja självklart
 Nej för fan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards