Alla inlägg under april 2006

Av B P I - 11 april 2006 17:24

Igår morse skulle han då äntligen dyka upp, rörmokaren. En timme tidigare än vad som var sagt vaknade jag av ett himla oväsen. Lat som jag är brydde jag mig inte om att klä på mig, utan promenerade ut från sovrummet i endast ett par trosor. Jag gick in på toaletten och där höll han på med att skruva bort toalettstolen.
- God morgon. Jag antar att det inte går för sig att använda toaletten nu?
Han vände sig mot mig, flinade och svarade:
- Nej, det får du göra senare.
Sedan slet han av sig kläderna, lyfte upp mig mot väggen och...


Näe!

Så gick det dessvärre inte till. Jag tog på mig en t-shirt innan jag lämnade sovrummet och ute i hallen möttes jag av en gammal gubbe. Besviken tittade jag in på toaletten och där satt en man i 30-års åldern. Han var inte min typ, men han får säkert ligga en hel del. Dock inte denna morgon, då jag inte kom på något sätt att lura bort gubben. Hehe.

Av B P I - 4 april 2006 18:00

Precis innan jag skulle gå och lägga mig igår kväll fick jag reda på att det skulle komma en rörmokare tidigt på morgonen. Hade lite problem att sova, då det dök upp en massa barnförbjudna fantasier i mitt huvud. Alla vet vi ju vad rörmokare egentligen sysslar med... Så imorse vaknade jag innan väckarklockan ringde. Perfekt! Då skulle jag ju hinna tvätta håret och kleta på lite mascara innan han skulle dyka upp. Jag hoppade snabbt in i duschen, sen ut lika fort och på med mascaran. Men ingen rörmokare syntes till. Jag fortsatte med mina morgonrutiner och jag hann dessutom föna håret och helt plötsligt var det dags att bege sig till jobbet. Va fan!


Nåväl, när jag kom hem fick jag reda på att han hade fått förhinder, men att han kommer nästa vecka istället...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Betalar du TV-licens?
 Ja självklart
 Nej för fan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards