Alla inlägg under januari 2007

Av B P I - 28 januari 2007 15:45

Jag saknar en man att sniffa på. En man som doftar gott.

Av B P I - 28 januari 2007 13:49

Vad har jag gett mig in på?


Tänker så mycket att det snurrar i skallen på mig.

Men va fan!

Man lever ju bara en gång.

Av B P I - 27 januari 2007 10:19

Vad betyder det om man drömmer barnförbjudna drömmar om en person man inte ens skulle ta i med tång? Var helt förstörd när jag vaknade. Hade nämligen drömt om Barry Watson. Han hade en enkelsäng med sängram i stål. Och där band han fast mina ben med hjälp av ljusslingor. Sedan tog jag honom på tasken. Som tur var hade han kläder på sig. Minns inte om jag var klädd eller naken. Hur som helst kommer jag bli tvungen att gå i terapi p.g.a det här.

Av B P I - 26 januari 2007 18:54

Vem är vd på SL-koncernen? Funderar på om jag ska söka upp honom. Dessvärre tror jag inte att ens de grymmaste formerna av tortyr är straff nog.

Av B P I - 24 januari 2007 21:07

Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag hatar SL.

Av B P I - 23 januari 2007 22:13

Frun ligger på alla fyra i rabatten när maken utbrister:- "Men herre jösses, nu får du väl ändå ta och börja motionera. Din bakdel ser ju ut som en hel skördetröska!"Senare på kvällen när maken och frun ska krypa till sängs och mannen är lite kelsugen, märker han att frugan är lite sur, så han säger:- "Men vad är det med dig?"- "Du tror väl inte jag tänker starta hela maskineriet bara för ett halmstrå?"

Av B P I - 23 januari 2007 21:15

Jag tittar på Grey´s Anatomy,och jag kan meddela,att jag skulle inte tacka nej till Dr Burke.

Av B P I - 23 januari 2007 18:34

Är på förfest med folk jag aldrig träffat förut. Går runt och hälsar och den sista jag hälsar på är en kille som presenterar sig som Adam.
Jag lägger namnet på minnet eftersom han är den enda i lägenheten som är liggmaterial. Tiden förflyter och alla dricker, dansar och har det allmänt trevligt.
Men så när jag sitter med huvudet i chipsskålen, hör jag en utav killarna ropa efter Robban.
- "Vem fan är Robban?", utbrister jag?
- "Det är ju jag", säger liggmaterialet.
- "Men du heter ju Adam".
(Ungefär här blir jag utskrattad.)
- "Va?"
- "Du presenterade dig som Adam".
- "Varför skulle jag göra det när jag heter Robban?"
- "Ja inte vet jag, men du sa det".
- "Ok, vi gör så här. Kalla mig för Adam, men bara om jag får kalla dig för Ida".
- "Deal".


Vet inte om han drev med mig eller om jag var helt slut i huvudet för stunden. Tänker iaf byta namn till Ida när de vankas utgång. Brukar i vanliga fall dra till med Anna när någon ointressant typ kommer fram och försöker ragga.
Men nu är det alltså Ida som gäller i fortsättningen.

Presentation

Omröstning

Betalar du TV-licens?
 Ja självklart
 Nej för fan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards