Alla inlägg under januari 2007

Av B P I - 21 januari 2007 15:17

(Tjej ~18 står i kön till McDonalds för att beställa. Kille ~20 tar emot beställningen.)Tjejen: Hej jag ska ha en Big Mac & co med Cola light och en garlic dick!Kille: Ursäkta?Tjej (överartikulerar): Big Mac & co med garlic dick!Killen (iskallt): Jag är ledsen, vi har inga vitlökssnoppar inne.Tjejen (väldigt röd i ansiktet): DIPP! JAG MENAR DIPP!Tjuvlyssnat

Av B P I - 20 januari 2007 13:29

Eftersom hon på jobbet aldrig hann visa mig dejting-sidan då hon bytte jobb, så blev jag så illa tvungen att registrera mig. Men bara för att kunna spana. Brydde mig inte ens om att skriva någon presentation, utan de enda jag har är ett användarnamn.Så idag när jag fick för mig att logga in, hade jag fått meddelanden från folk. Ingen utav dem hade någon bild och de flesta skrev bara i stort sett "hej". Men en skiljde sig från mängden då han skrivit följande:Hej,jag söker en yngre älskarinna... en tjej som har tillräckligt med självförtroende för att se fördelarna med en äldre älskare...... jag är vältränad, 35 år, blond, och 187 lång.Hör av digFinns de verkligen så desperata människor? Vidrigt är vad de är. Egentligen ska man ligga med honom och yttra orden:- "Är den inne?"

Av B P I - 20 januari 2007 10:28

Var inte glad när jag vaknade. Och för att jag ska kunna bli glad igen måste jag nå den absoluta botten. Det gör jag genom att lyssna på icke-glad musik:


Moby - Why does my heart feel so bad

Placebo - Running up that hill

Cranberries - Zombie

Imogen Heap - Hide and seek

Metallica - Nothing else matters

Jeff Buckley - Hallelujah

Av B P I - 19 januari 2007 06:44

Av B P I - 19 januari 2007 06:39

Heeelt ärligt. Det borde vara olagligt att börja jobbet innan kl 10.

Av B P I - 18 januari 2007 07:01

Vill inte jobba idag. Verkligen inte. Men jag tänker göra det ändå.

Av B P I - 17 januari 2007 21:27

Åh va frustrerande.Har loggat in flera gånger i dag för att skriva ett inlägg.Men varje gång har det slutat med att jag suddat allt.Kan helt enkelt inte uttrycka mina tankar och känslor i ord.

Av B P I - 16 januari 2007 20:36

Ovido - Quiz & Flashcards