Alla inlägg under mars 2008

Av B P I - 31 mars 2008 21:36

He stood me up


Så istället kollar jag lesbiskt sex


Lyssnar på Pretenders - I´ll Stand By You 


Och äter godis




Av B P I - 30 mars 2008 19:45

Oops...I did it again!


Vet inte varför jag är så tankspridd.


Kul är det då inte.


Ganska ofta blir det total kortslutning:


Jag: - Jag träffade Helen i går.

Sis: - Hur var det med henne?

Jag: - Eh...vem pratar vi om?





Av B P I - 25 mars 2008 20:23

Dem ville klä ut sig.

Den ena hoppade i dräkten som föreställde Lille Skutt.

Till den andra hittade jag en dräkt som föreställde en välbekant björn.

Jag: - Kom ska jag fixa Nalle Puh. Eller vad heter han? 

Han: - Bamse!

Jag: - Ah Bamse.

Han: - Du vet inte. Nalle Puh han är gul ju! Men Bamse han är brun. 


Herregud, björn som björn! 

Av B P I - 23 mars 2008 13:44

En kväll tog en flicka med sin pojkvän hem. Precis när de ska pussa varandra god natt vid ytterdörren börjar killen känna sig lite småpilsk. Med en stor portion självförtroende lutar han sin hand mot ytterväggen och, leende, säger han till henne:

”Älskling, kan du ge mig en avsugning?”

Skräckslagen svarar hon: ”Är du galen? Mina föräldrar skulle märka det.”

Han: ”Äh, kom igen nu. Vem skulle komma på oss så här sent på kvällen?”

Hon: ”Nej, snälla. Kan du föreställa dig om vi skulle åka dit?”

Han: ”Lägg av. Det är ingen vaken nu, alla sover.”

Hon: ”Inte en chans. Det är för riskabelt.”

Han (kåt som ett djur): ”Åh snälla, snälla. Jag älskar dig så mycket!”

Hon: ”Nej, nej och nej. Jag älskar dig också, men jag kan bara inte...”

Han: ”Jo, det kan du. Snälla?”

Hon: ”Nej, nej. Jag kan bara inte...”

Han: ”Jag ber dig...”

Helt plötsligt tänds lampan i trappan och flickans lillasyster öppnar ytterdörren iklädd pyjamas. Med en sömndrucken röst säger hon:

”Pappa säger att du ska ge med dig och ge honom en avsugning. Annars kan jag göra det. Eller om det blir nödvändigt, säger pappa, att han kan komma ner och göra det själv. Men för Guds skull säg till den jäveln att ta bort sin hand från porttelefonen.”

Av B P I - 23 mars 2008 13:35

Av B P I - 21 mars 2008 13:34

Du vet att du enda singeln i kommunen när du tycker det är jobbigt att vara ledig i 4 dagar.


Har redan tvättat och diskat.


Tågen är inställda p.g.a banarbete.


Vad finns det då kvar att hitta på?


Av B P I - 20 mars 2008 17:59

Nu är jag ledig i 4 dagar. Har inga planer alls, men det skulle inte sitta helt fel med något sådant här...

 

Av B P I - 19 mars 2008 17:33

Jag är neutral när det gäller Melodifestivalen.

Så när jag kom till jobbet imorse och möttes av tonerna till BWO:s Lay Your Love On Me brydde jag mig inte.

Sedan gick skivan på repeat hela dagen och när jag kom på mig själv med att gå runt och sjunga på Nordmans låt, då tackade jag för mig och åkte hem.


Presentation

Omröstning

Betalar du TV-licens?
 Ja självklart
 Nej för fan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards