Alla inlägg under januari 2007

Av B P I - 8 januari 2007 16:55

IKEA, Västerås, Söndag 7 januari


Jag är på jakt efter en ny säng, och eftersom jag inte heter Bernadotte i efternamn nöjer jag mig med något från IKEA.
Går direkt till avdelningen för sängar. Det dröjer inte länge innan en manlig anställd kommer fram och frågar om han kan hjälpa mig.
- "Ja, det är så att jag vill ha en ny säng. En dubbelsäng".
Redan här kan jag skymta antydan till svettpärlor i hans panna.
- "Okej...Är det någon speciell modell du är ute efter?
- "Madrassen kvittar. Huvudsaken är att man kan fästa handbojor i sängramen". Hans panna glänser nu av svett, men han visar mig snällt två olika sängar.
En i trä och en i järn.
- "Vilken skulle du rekommendera?"
- "Eh...jag vet inte riktigt..."
Jag ska precis säga att den måste hålla även om det går vilt till, men då ropar en kollega efter honom. Han ursäktar sig och likt en skrämd iller skyndar han iväg.

Kunde inte bestämma mig för vilken säng jag skulle ta, så jag får göra ett återbesök. Snart.

Av B P I - 7 januari 2007 18:03

Den här mannen är f a n t a s t i s k.

Av B P I - 5 januari 2007 10:44

Jag har visst inte skrivit på ett tag.Ni får ursäkta men jag har varit upptagen.Med att:- titta på engelska deckare- köpa ny foundation- bli påsatt riktigt ordentligt- äta middag med min darlingOch nu åker jag till värsta hålan i Värmland för att ha mens och frossa i en massa onyttigheter.

Av B P I - 1 januari 2007 22:29

Jag älskar min mamma. Hon är bäst.

Av B P I - 1 januari 2007 22:16

Holy shit alltså.Om jag hade varit kille,då hade jag gått runt med ett ständigt stånd.Varför är det alltid så,att man vill ha det man inte kan få?

Ovido - Quiz & Flashcards