Alla inlägg under januari 2007

Av B P I - 15 januari 2007 19:19

Att det här är en klassiker är nog en underdrift.

Av B P I - 15 januari 2007 17:51

Jag hade skrivit ett sms.I två olika versioner.Det första var snuskigt.Riktigt snuskigt.Det andra var mer barnvänligt.Valde att skicka den andra versionen.Det tackar jag Gud för.Sms:et hamnade nämligen hos hans morsa.

Av B P I - 14 januari 2007 19:40

Det blev ingen bowling.


Däremot växte om möjligt mitt hat mot SL och SJ.

I eftermiddags när jag vakna upptäckte jag konstiga fläckar i min säng.

Rödvin i håret har jag också.

Dessutom blev jag blåst på sexandet idag.

Kan lugnt säga att jag ser fram emot en ny vecka.

Av B P I - 13 januari 2007 15:31

Utgång i kväll. Men först bowling. Jösses säger jag bara.
Jag har bowlat en gång tidigare. Då gick varenda jävla nagel av och dessutom förlorade jag. Nu har jag kortare naglar, men istället är dem nymålade.
Så vi får se hur det går den här gången.


Tog i alla fall mitt förnuft till fånga, och insåg att det är alldeles för kallt för att springa runt barfota i pumps. Ska messa mamma sen och berätta.
Hon kommer bli stolt som en tupp.

Har för övrigt varken kläder eller smink. Men jag har Dolce&Gabbana parfym som väger upp de hela. Thank God for italians.

Av B P I - 11 januari 2007 22:10

I dag listade en tidning 45 heta 08-singlar som söker kärlek.
Bara en massa ointressant...


Då ser jag ett välbekant ansikte!
Tjejen som är på jobbet den här veckan är tydligen en utav dessa singlar.

Tittar vidare på sidan och en ung man fångar mitt intresse.

Men jag pallar inte registrera mig bara för att kolla upp honom.

Så i morgon ska jag koppla på charmen, och fråga tjejen på jobbet om hon kan logga in på sin användare så jag kan ta reda på vem han är.

Patetiskt? Ja.

Men jag är snart den enda singeln i hela fucking kommunen.

Så låt mig hålla på.


Av B P I - 10 januari 2007 18:28

Oh father I’ve been touching myself and I’m worried is heaven still open for me...


Jag vet inte vem han var, men man kan lugnt säga att han visste hur man ska tillfredsställa en kvinna. Vaknade med ett ryck av att han fick mig att komma. Vände på huvudet och somnade om. Hade bara sovit en liten stund när han plötsligt var tillbaka igen. Stark, svettig och hårt arbetande fick han mig att komma igen. Hårt och intensivt.

Jag rörde aldrig mig själv. Så kanske är himlen fortfarande tillgänglig för mig...

Av B P I - 10 januari 2007 16:09

Världshistoriens sämsta TV-serie: Sjunde Himlen.

Av B P I - 9 januari 2007 17:11

Morötter som i stort sett har gjort sitt och ägg som går ut i morgon.Vad gör man då?Morotskaka såklart.Det är väl inte så onyttigt?

Presentation

Omröstning

Betalar du TV-licens?
 Ja självklart
 Nej för fan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards