Alla inlägg den 3 december 2006

Av B P I - 3 december 2006 16:28

En unge på TV i går skulle beskriva en viss kändis.


- "Han har som en hamster i ansiktet".

Vem kändisen var?

Alexander Bard.

Av B P I - 3 december 2006 13:55

En svartskalle går till sin kompis och sörjer.- "Eeey yooo min farsa dog idag", sa han.- "Shiiit jao jag beklagar sorgen. Hur dog han?"- "Asså lyssna bre, han skulle fixa vår parabol du vet, sen han ramla från taket..."- "Abooo len fan va synd asså jag..."- "Tyst! Låt mig prata färdigt. Han kom till 3:e våningen och han höll i sig gardinerna du vet, men sen dom gick av och han ramla..."- "Ay ay ay det måste vara..."- "Hey tyst len jag försöker berätta!"- "Aaah f´låt f´låt, fortsätt".- "Aa och sen han kom till 2:a våningen då han tog tag i en blomkruka, men sen den ramlade med honom liksom..."- "Abriii jag bekla..."- "Shit du e min kompis, låt mig prata färdigt. Min farsa e död jao".- "Aaah f´låt, fortsätt".- "Sen han kom till 1:a våningen, han tog tag i räcket, men den gick också av så han föll ner på marken, men han klara sig".- "Men...men hur dog han?"- "Han förstörde huset bre, vi sköt honom!"

Presentation

Omröstning

Betalar du TV-licens?
 Ja självklart
 Nej för fan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards