Alla inlägg den 14 december 2006

Av B P I - 14 december 2006 20:57

Det finns inget tillfälle i världen då jag känner mig fulare och skabbigare, än när jag varit i Sthlm. Jag vet inte vad det är, om det är de hemska ljussättningarna i butikerna, den smutsiga luften, eller det faktum att alla andra är så jäkla snygga. Som en grå liten mus känner jag mig i alla fall. Försökte idag piffa upp mig lite med högklackade stövlar, vilket bara resulterade i onda fötter.


Men den största anledningen till att jag inte gärna åker in till stan, är alla dessa idioter som inte vet hur man beter sig i en rulltrappa.
Är du en av dessa idioter? Då kommer här en snabblektion:
Om man är ute efter en sightseeingtur, då står man på höger sida.
vänster sida går man samtidigt som trappan rör sig.


Ovido - Quiz & Flashcards