Alla inlägg den 9 december 2006

Av B P I - 9 december 2006 16:38

Jag svettas som en gris.Har nämligen bakat pepparkakor.Och nu väntar jag på att de ska svalna.Sen ska jag på med kristyr och non stop.

Av B P I - 9 december 2006 15:09

Av B P I - 9 december 2006 11:35

I natt när jag skulle åka hem satte jag mig längst bak i bussen med förhoppning om att få sitta i fred.Men precis innan bussen skulle åka klev det på tre killar.Och självklart satte dem sig vid mig.Redan vid första anblicken såg jag att dem var nördar,dem går med största sannolikhet natur eller någon IT-linje på gymnasiet.Och nu hade dem varit ute och festat på GM, grymmaste (läs:sämsta) nattklubben i stan.Förmodligen var det första gången, för hela resan hem satt dem och pratade om vad och hur mycket dem hade druckit. Om och om igen.Det är det osexigaste jag vet, när folk pratar om sitt alkoholintag.Och dem här killarna var ju inte direkt liggmaterial innan dem öppnade käften.Man kan lugnt säga att jag var spyfärdig när jag äntligen fick kliva av bussen.

Av B P I - 9 december 2006 01:36

Har spenderat kvällen hos min darling.Mucho trevligt.Hemfärden var dock inte lika trevlig.Ska förklara varför i morgon.Nu vill jag bara sova.God natt.

Ovido - Quiz & Flashcards