Alla inlägg under februari 2007

2-2

Av B P I - 21 februari 2007 23:27

Har kollat fotboll med grabbarna,och nu är John Blund på ingång.Har knappt sovit de senaste nätterna,så jag hoppas han är generös med gruset.

Av B P I - 21 februari 2007 12:31

Vaknar upp med blytungt huvud. Stapplar ut i köket och trycker ner några rostmackor i brödrosten. Kämpar under tiden de rostas med att försöka öppna ögonen. I samma stund som mackorna ploppar upp, lyckas jag få upp ögonlocken till max. Ser då till min fasa att jag även rostat mackan som låg längst fram i påsen. Alltså snutten. Jag hatar snuttar! Brödsnuttar är otrevligt, men korvsnuttar ska vi inte ens tala om. Fullkomligt vedervärdigt.

Av B P I - 18 februari 2007 15:18

Markus Larsson skriver idag följande ord angående Måns Zelmerlöw:
Den blicken leker man inte med. Den ligger man med.


Word. Har alltid velat ligga med grabben. Trots hans ringa ålder.

Måste fixa lammkött. Snarast.

Av B P I - 18 februari 2007 10:13

I fredags tog jag över lägenheten. Några timmar senare hade jag slarvat bort hemnyckeln. Lyckligtvis återfanns den dock igår. Dagen flöt på bra, men på kvällen var det dags igen.Lyckades bli utelåst iförd tofflor och världens tunnaste cardigan. Mobilen låg så klart kvar inne på soffbordet. Så det var bara stå och vänta och koncentrera sig på att inte frysa ihjäl. Efter en stund hörde jag ljud inifrån trapphuset. Jag var räddad.

Av B P I - 14 februari 2007 18:44

I går fick Bree sin första orgasm när hennes fästman gick ner på henne.Eftersom jag tydligen inte duger till någonting alls i dagsläget, funderar jag på att uppfinna sånt här toalettpapper. Rengöring och njutning i ett liksom.

Av B P I - 13 februari 2007 17:21

Det är ingen vanlig dag för det är...säsongsstart för Desperate Housewives i kväll.

Av B P I - 9 februari 2007 19:37

- "Abo, efter månader av tystnad är myto det första som kommer ur din mun (som jag för övrigt inte vet vart den har varit)"Haha där fick jag så jag teg!

Ovido - Quiz & Flashcards