Alla inlägg under februari 2007

Av B P I - 9 februari 2007 16:47

I kväll ska jag äta en massa gott = onyttigt. Gott och onyttigt går oftast hand i hand. Men jag har suveräna gener så det är lugnt.


By the way. Speed går på TV lite senare.
Keanu Reeves är ju för fan manligheten personifierad i den filmen!

Av B P I - 8 februari 2007 18:30

Jag kan knappt fatta det,men idag när jag åkte rulltrappa vid Karlaplan,så stod alla på höger sida,vilket gjorde att jag och några till kunde gå på vänster sida,utan att det blev stop.Var tvungen att nypa mig i armen,och det var en underbar känsla,när jag insåg att det faktiskt var på riktigt.

Av B P I - 7 februari 2007 18:46

Match snart. Med värsta b-laget. En av dem som saknas är den här mannen:

Av B P I - 7 februari 2007 15:02

Jag har ingen ork what so ever och här hemma ser det ut som ett bombnedslag. Hade varit perfekt med någon som tog hand om både mig och hemmet.
Kanske ska ta och skaffa mig en slav.
Ni som såg Outsiders i måndags vet vad jag menar:

Ia har flera män som kommer hem till henne och är hushålls- och städslavar.
De utför olika hushållssysslor, och ett väl utfört arbete kan belönas med smisk på rumpan av Ia.


Någon som kunde springa ner till apoteket och köpa lite nödvändigheter till mig och som sedan kunde städa så det blev skinande rent. Hade ju varit helt perfekt.
Äger dock ingen piska, men det kanske går lika bra med en gammal krycka?

Haha egentligen är det synd om stackarna, men ställer man upp i TV får man faktiskt skylla sig själv.

Av B P I - 7 februari 2007 13:05

Har jag växt upp? Eller har TV-serierna blivit sämre?


För några år sedan kunde jag lätt skolka från skolan för att inte missa
Hem Till Gården eller Glamour.

Men nu är det katastrofalt dåligt. Bara en massa skit.

Trots att jag sett varje avsnitt av Beverly Hills typ hundra gånger skulle jag kunna tänka mig att se dem ytterligare en gång.

Men de avsnitten går kl 6:30 på morgonen.

Vart är vi på väg när man inte längre kan vara sjuk utan att dö av tristess?





Av B P I - 6 februari 2007 15:29

Skrev tidigare att jag snart är den enda singeln i kommunen.


Snacka om understatement.

Jag är snart den enda singeln i landet.

Så därför har jag all rätt att fortsätta ha pojkvänner i TV-rutan.

Den senaste i raden, Dr Burke, ligger för närvarande skottskadad.

Men jag tror och hoppas att han klarar sig.

Av B P I - 6 februari 2007 15:27

Om man får huvudvärk och migrän i samband med mens, vad är det då för fel?

Sug

Av B P I - 4 februari 2007 15:31

Det värsta jag vet är idioter som förstör för andra.

Ovido - Quiz & Flashcards