Alla inlägg under mars 2007

Av B P I - 9 mars 2007 18:06

Nu när våren är på ingång, då går mina hormoner på högvarv.Bakom mig i kassan på ICA stod självaste Mr Wikegård.Har aldrig brytt mig om honom förut, då han inte är min typ.Men nu var han nyfriserad och solbränd och jag tänkte: What the heck, varför inte?Mina tankar avbröts när jag upptäckte att hans dotter tittade konstigt på mig.Oh crap. Hon såg säkert vad jag tänkte.Skamsen plockade jag fort ner varorna i påsen och gick därifrån med raska steg.

Av B P I - 9 mars 2007 15:38

Igår var jag het. Till viss del p.g.a förkylningen.
Men främst p.g.a mannen som låg under, över, bakom och på mig.


Idag är jag inte lika het. I ärlighetens namn är jag inte ens i närheten.
Sitter i min ensamhet och laddar för att bege mig iväg och handla.

Eftersom jag varit osund på sistone, tänkte jag på måndag börja äta nyttigt.
Men än så länge är det fredag, och pizza, ostbågar och godis står på menyn.

Tänkte sedan kolla på en erotisk film, och därefter gå och lägga mig.
Med händerna under täcket, av den anledningen att jag fryser annars.

Av B P I - 7 mars 2007 20:19

På Aftonbladets förstasida kan man idag läsa: "Zlatan i jätteslagsmål".What?! Läser man Sportbladet märker man snart att den rubriken är helt missvisande. Jag såg matchen och händelsen med egna ögon, och den Zlatan jag såg var lugn och försökte istället avstyra bråket.Men det struntar journalisterna i. Bara dem får till en rubrik som säljer så är allt frid och fröjd. Idioter.

Av B P I - 6 mars 2007 16:12

Strax dags för läkarna att göra sitt jobb.Gårdagens avsnitt slutade såhär.Skulle kunna döda för att få vara i hennes kläder.

Av B P I - 6 mars 2007 15:25

Jag är en periodare. Är just nu helt besatt av chokladrån.Drömmer t.o.m om de på nätterna. Men det kan inte vara vilka jävla rån som helst. Det måste vara Jätten choklad från Göteborgs Kex.

Av B P I - 6 mars 2007 09:56

Migränanfall är inte skiten.Och läkarna får jag ingen hjälp av.Assholes.

Av B P I - 4 mars 2007 15:45

Han pumpar på när jag stannar upp och sätter handen på hans bröstkorg.- "Får jag gjuta av din kuk?"Han skrattar, tar bort min hand och fortsätter pumpa.Ska jag tolka det som ett ja eller nej?

Presentation

Omröstning

Betalar du TV-licens?
 Ja självklart
 Nej för fan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards