Alla inlägg den 15 november 2006

Av B P I - 15 november 2006 22:59

Nu går jag och lägger mig, och det ska bli minst sagt intressant,att se hur långt vi kommer i natt.

Av B P I - 15 november 2006 22:42

Åh är lite nervös inför morgondagen.Då får jag min dom.Har jag en hjärntumör?Eller är jag helt enkelt bara psykiskt störd?We´ll see.

Av B P I - 15 november 2006 17:06

Åter igen är jag hemma hos Honom.
Jag ligger naken under täcket och försöker sova.
Han kryper ner hos mig och kramar om mig.
Innan jag vet ordet av har Han bara kalsongerna kvar.
Han dyker ner med huvudet under täcket,
och när Han börjar slicka mig går det som elektriska stötar genom hela min kropp.
Helt plötsligt kommer en kille jag inte minns vem han är in i rummet och Han slutar omedelbart.


Han vill tydligen titta på tv,
och vi säger åt honom att titta inne i vardagsrummet.
Jag drar en djup suck och vänder på mig.
Då ser jag min syrra ligga bredvid mig där i sängen.
Även hon vill titta på tv,
så vi skickar ut henne också till vardagsrummet.

Nu har vi kläder på oss igen.
Han ligger på rygg och jag sätter mig grensle över Honom.
Sakta börjar jag gnida mig mot Honom,
men det dröjer inte länge innan jag ökar takten.
Jag känner att jag är nära nu,
så jag slutar eftersom jag vill att Han ska vara inne i mig.
Börjar knäppa upp Hans byxor,
och sedan vaknar jag.

Presentation

Omröstning

Betalar du TV-licens?
 Ja självklart
 Nej för fan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards