Alla inlägg den 14 november 2006

Av B P I - 14 november 2006 17:03

Jag är på efterfest hemma hos Honom.
En efter en försvinner folk hem till sig.
Vi hamnar i soffan och när det börjar hetta till,
så öppnas plötsligt dörren till ett intilliggande rum,
och ut kommer killen jag var kär i när jag gick i femman, och hans kompis,
som jag tyckte såg bra ut i sexan.
Dem säger att dem fryser varpå Han tänder kakelugnen.
För att få vara ifred bestämmer vi att förflytta oss till sovrummet.


Han bär in mig i sovrummet och slänger ner mig på sängen.
Jag vill att vi ska ha det lite mysigt så jag ber
Honom tända ljusen som står på hyllan.
På en fjärdedels sekund är Han uppe på benen, men istället för att hämta tändstickor springer Han runt och drar en massa sladdar.
Jag är kåt som ett djur och säger åt Honom att komma ögonblickligen,
och helt plötsligt är ljusen tända.
Äntligen ska Han slicka mitt arsle, tänker jag.
Men Han ska bara...

Sätta på musik först.
Jag ser hur Han sätter i en skiva i stereon och
jag förväntar mig ljuva toner av lugn r´n´b.
Istället dundrar en poplåt igång,
och efter några sekunder vaknar jag med ett ryck,
och inser att det är alarmet på min jäkla mobil som låter.



Presentation

Omröstning

Betalar du TV-licens?
 Ja självklart
 Nej för fan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards