Alla inlägg under oktober 2006

Av B P I - 24 oktober 2006 16:41

Han vill väl.Men det blir så fel.Det finns vissa saker som män inte klarar av.Tvätta och diska till exempel.Mina vita klädesplagg är numera rosa.And I don´t wear pink.

Av B P I - 22 oktober 2006 19:55

Om drygt en timme är det dags för El Clásico.Perfekt avslutning på veckan.

Av B P I - 22 oktober 2006 16:39

Idag


10 månader senare

lyckades jag föra över låtar till min mobil

Is she for real? tänker ni

men hallå

bättre sent än aldrig

Av B P I - 22 oktober 2006 14:07

Men älskade mormor.Hon har sytt fast knapparna som lossnat från mina koftor.Näe, jag kan inte göra det själv.Tyg och trådar är inte min grej.I syslöjden i skolan fanns det ett krav.Man skulle klara ett test innan man fick bruka symaskinen.På ett vanligt papper fanns det ett streck.Och det strecket skulle man sy efter.Jag sydde flera kilometer utanför.Så näe, det är inte min grej.

Av B P I - 21 oktober 2006 22:23

Vi är sorgliga. Här sitter jag och min styvsyster iklädda myskläder vid varsin dator. Datatorskar är vad vi är.

Av B P I - 21 oktober 2006 15:42

Jag vill ha en kille som låter mig ta honom i rumpan.Sådana växer inte på träd om man säger så.Killar, vad är ni så rädda för?Är det "bögigt" eller vad?

Av B P I - 21 oktober 2006 13:33

Det lär bli en del inlägg idag. Är nämligen hos min kära mor, men hon är och kollar in kök på Älvsjömässan. Så här sitter jag alltså och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Jag kunde ha följt med, men skulle bara få ångest över att jag inte har något eget kök att piffa upp. Ska nog dra på mig mina nyinköpta gummistövlar och promenera ner till stranden. Lite frisk luft skadar inte.

Av B P I - 21 oktober 2006 12:30

Efter att ha haft dåliga erfarenheter av Stockholms lokaltrafik två dagar på raken, beklagade jag mig för honom. Då kom han på en lysande idé. Jag ska köpa bil och köra även fast jag inte har körkort.
- "Ok, men vad gör jag om jag blir tagen av polisen?"
- "Använder kondom."


Damn, jag avgudar snabbtänkta män.

Ovido - Quiz & Flashcards