Direktlänk till inlägg 18 augusti 2007

Victoria´s Secret nästa

Av B P I - 18 augusti 2007 11:32

Efter att ha ätit kladdkaka till frukost, mellanmål och efterrätt kände jag igår kväll att det vore gott med något mindre sött. En stor stark.

I samma sekund jag tänkte tanken fick jag sms från en kille jag träffade tidigare i somras. Han och en kompis ville komma till hålan och umgås med mig.


De kom och hämtade upp mig, vi åkte till en pub där vi drack öl och snackade skit och sedan körde de hem mig igen.

När jag gick och la mig ensam i min hyfsat stora säng förbarmade jag mig själv över att jag inte hade rakat benen den dagen och dessutom tagit på mig fula trosor. Annars hade de blivit åka av.

 
 
Slusk

Slusk

18 augusti 2007 19:56

har jag förstått det här rätt? Du skippade alltså sex för att du hade fula trosor och lite sticksiga ben? trosproblemet löser man väl rätt enkelt genom att ta av dem kvickt så att ingen ser dem och benen kan väl ingen normal människa bry sig om när det vankas knulle..

http://slusk.bloggagratis.se

 
B P I

B P I

18 augusti 2007 21:17

Du menar att killar inte bryr sig speciellt mkt? Men vi tjejer bryr oss. Finns dock undantag, typ den bruden som lät dig gå ner på henne den tiden i månaden. Haha.

http://bollen.bloggagratis.se

 
Slusk

Slusk

19 augusti 2007 16:12

haha.. svar på tal.. jag får försvara mig med att både hon och jag var dyngraka.. dessutom är det preskriberat eftersom det hände för mer än fem år sen..

http://slusk.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av B P I - 10 augusti 2008 13:51

Läs! Exakt mina tankar.

Av B P I - 9 augusti 2008 17:23

Om en halvtimme kommer min syrra och hämtar mig. Innan dess ska jag hinna platta håret, sminka mig, prova ut en lämplig klänning och bajsa.   Bäst att sätta fart! ...

Av B P I - 9 augusti 2008 17:15

Eftersom jag fått en massa erbjudanden efter förra bilden slänger jag upp en ny (Ocn ja, det har regnat varenda jävla dag, därav likbleka ben)     Morgonrock - ? T-shirt - Stiga Tofflor - Shepherd   ...

Av B P I - 1 juli 2008 10:32

Fy farao! Illamående på min födelsedag!   Busstrejk är det också.   Det blir nog till att hinka litervis med cola, och sen med hjälp av pendeltåg, tunnelbana och saltsjöbanan tar mig till skärgården.   Hurra.         ...

Av B P I - 28 juni 2008 22:29

Jag kan ju inte vara sämre än alla andra     T-shirt - GT Fotbollsshorts - Puma Hårsnodd - H&M   ...

Presentation

Omröstning

Betalar du TV-licens?
 Ja självklart
 Nej för fan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards