Alla inlägg under juli 2007

Av B P I - 15 juli 2007 16:00

















Av B P I - 15 juli 2007 14:18

Jag blir fullkomligt GALEN när de jävla bilderna inte hamnar i mitten!!!!

VA FAN ÄR PROBLEMET?!

Av B P I - 15 juli 2007 13:26

Tre herrar på två dagar. Eller fyra om man räknar med den gamla knarkaren

som bjöd mig på Donken. Anyway, är helt slut nu.

Och då låg jag ändå inte med någon utav dem.


För övrigt berättade knarkaren vem som mördare Olof Palme.

Tyvärr kommer jag inte ihåg namnet. Förbannat synd,

annars hade jag gått till polisen och blivit hela nationens hjälte.

Av B P I - 13 juli 2007 15:46

Jag hatar att fika.


Det är verkligen inte min grej.


Men om någon timme ska jag in till stan och fika med en snubbe.


Dessutom har jag ett sår på hakan.


Förutsättningarna för att det ska bli en succé är som ni märker minimala.


Blir det inga fler inlägg så har jag dött.

Av B P I - 12 juli 2007 23:13

Är så glad över att Alex Schulman valde att skriva detta.

Jag tänkte samma sak när jag såg bilderna,

men kände att jag inte orkade få hela svenska folket emot mig.

Nu kan ni hata Alex istället för det var han som skrev det.



Av B P I - 11 juli 2007 20:36

Det finns en sak jag saknar. På jobbet var jag bortskämd med tillagad lunch varje dag och jag åt tre portioner. Minst.

Nu är det sommarlov och jag går bara runt och småäter. Jag får aldrig i mig någon riktig lunch vilket gör att jag är konstant hungrig.

Sitter här och drömmer om:


- Räkcocktail

- Pizza med vitlökssås

- Oxfilé med kantarellsås

- Guacamole

- Kycklingfilé med tzatziki

- Lakritsnappar 


Någon som vill komma och äta detta med mig? :D 

Av B P I - 9 juli 2007 15:17

Trots att jag aldrig sett en Harry Potter-film så kan jag utan några

som helst problem konstatera att han blivit äldre sedan första filmen.

Mer lättklädd är han också.



Av B P I - 8 juli 2007 19:49

Ikväll är det Beck - Hämndens pris på TV.

Förutom Persbrandt finns där ytterligare två män som jag skulle

vilja klassa som liggmaterial. Martin Aliaga och Matti Berenett



Presentation

Omröstning

Betalar du TV-licens?
 Ja självklart
 Nej för fan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards